Autor Wiadomość
Małgoś
PostWysłany: Sob 15:03, 20 Sty 2007    Temat postu:

qososq
Aniol
PostWysłany: Czw 18:36, 18 Sty 2007    Temat postu:

Regulaminy są cholernie głup[ie no ale trzeba ich przestrzegać niestety!Smile
_myszka__
PostWysłany: Sob 18:32, 30 Gru 2006    Temat postu:

troche tego duzo
Aqua_
PostWysłany: Sob 15:46, 30 Gru 2006    Temat postu:

Święta prawda Merbi ale ktoś cię może np.na czacie na forum zbanować za łamanie zasad więc się tak bardzo nie opłaca:)
Merbi_
PostWysłany: Pią 14:36, 29 Gru 2006    Temat postu:

ZASADY SĄ POTO ŻEBY JE ŁAMAĆSmile))))
MajAaAaa
PostWysłany: Sob 12:44, 02 Gru 2006    Temat postu:

Oj...ale tych zasad łoho teraz cieszę się że nie jestem...........''.nowym czatowiczem''
anastazjaAaa
PostWysłany: Sob 17:29, 28 Paź 2006    Temat postu: Regulamin forum

REGULAMIN FORUM


1. Nowi użytkownicy forum powinni w pierwszej kolejności zapoznać się z Regulaminem i sprawami organizacyjnymi zanim zaczną poruszać się po pozostałych działach forum.
Mile widziane będzie też przywitanie się z użytkownikami i napisanie paru słów o sobie w dziale Miło mi Was poznać!

2. Wszelkie sprawy dotyczące suwaczków, obrazków i zdjęć proszę poruszać w Dziale Testowania.
Proszę nie zaśmiecać wątków. Posty dotyczące suwaczków i zdjęć zamieszczone w innych wątkach będą usuwane.

3. Konta osób, których ilość postów nie przekroczy 10 do miesiąca przebywania na forum, będą usuwane.
Jeśli ktoś nie będzie udzielał się na forum przez co najmniej 3 miesiące i nie "usprawiedliwi" swojej nieobecności - jego konto również zostanie usunięte.

4. Użytkownicy usunięci z forum ze względu na zbyt małą ilość postów mają prawo ponownego zarejestrowania się.
Jeśli pomimo ponownej rejestracji użytkownik nadal będzie miał zerową lub minimalną (mniejszą niż 10) liczbę postów zostanie zbanowany na forum.

5. Aktywacji konta należy dokonać tego samego dnia co rejestracja. W przeciwnym razie konto zostanie usunięte.
W przypadku nie otrzymania maila aktywującego konto proszę o zgłoszenie tego faktu w dziale O!Problem.

6. Szczegóły dostępu do działu Album opisano w wątku „Dostęp do działu Album”

7. Proszę zwracać uwagę na używanie opcji ZMIEŃ, jeśli chcecie dodać coś po wysłaniu posta.
Chyba, że od wysłania poprzedniego posta w tym samym wątku minęło, co najmniej 60 minut i nikt nie odpisał w międzyczasie. Notoryczne nie używanie będzie karane ostrzeżeniami.
Moderatorzy będą też usuwać posty nie wnoszące nic do dyskusji (typu "nie wiem, ale pozdrawiam").

8. Prosimy o nie pisanie z CAPS LOCKIEM, a wiec drukowanymi literami, co w netykiecie uważane jest za krzyk.

9. Pod rozwagę każdego użytkownika daję poszanowanie prywatności na forum.
Sprawy poruszane na PW lub w działach zamkniętych nie powinny trafiać na forum publiczne lub inne forum bez zgody osoby zainteresowanej.

10. Wszelkie przejawy dyskryminacji, ubliżania lub wulgaryzmy pod adresem innych użytkowników będą karane usunięciem z forum.

11. Jeśli wystapią jakieśs problemy dotyczace funkcjonowania forum, błedów na wątkach lub cokolwiek innego, najpierw proszę zwrócić sie do Moderatora danego działu, w którym problem wystapił, a później do Administratora, jeśli problem nie zostanie wyjaśniony.
Wszelkie błędy można zgłaszac na PW lub w dziale O! Problem.

12. Reklamy będą usuwane bez uprzedzenia.
Zezwala się na umieszczenie w podpisie linku do innego forum, ale nie reklamowanie go w osobnych wątkach, w postach lub poprzez PW do użytkowników forum.

13. Można mieć tylko jedno konto na forum.
W przypadku wykrycia, iż jedna osoba ma dwa lub więcej kont na forum banowane są wszystkie osoby.

14. Nie dopuszczalne jest aby nick składał się z jednej literki, podkreślników, cyfer lub znaków nie mających określonego znaczenia. Osoby o takich nickach będą usuwane bez ostrzeżenia. Proszę również o dobieranie nicka w taki sposób, aby nie trzeba było go później zmieniać.

15. Zabrania się umieszczania, rozpowszechniania i propagowania treści takich jak odnośniki oraz sumy kontrolne do licencjonowanych gier, programów, muzyki, filmów i innych produktów objętych prawem autorskim.

16. Uprasza się o zwracanie szczególnej uwagi na pisownię, interpunkcję i ortografię postów. Proszę o unikanie literówek, gdyż nie posiadamy maszyny odszyfrowującej posty niektórych osób

17. Na forum nie używamy wulgarnych słów, niektóre z nich są zamienione zamiennikami.
18. Każdemu użytkownikowi moze się 2 razy wymknąć jakieś przekleństwo, za więcej niż 2 będą ostrzeżenia.
19. Jeśli już musisz napisać przekleństow to napisz tak: Du**
20. Na tym forum forumowiczki nie obrażają siebie nawzajem, jeśli już masz coś do kogoś napisz to w Prywatniej Wiadomości.
21. Nie wolno obrażać Adminki oraz Moderatorek, za każde takie "wykroczenie" dostaje się 1 ostrzeżenie.
22. Przed napisaniem tematu lub postu zastanów się czy:
a) jest zgodny z tematem (post)
b) nie ma żadnych błędów ortograwicznych, ani literówek
c) nie obrazi nikogo
d) pomyśl dwa razy (nie tolerujemy nabijania postów)
23. Nie wolno pisać kolorem czerwonym.Ten kolor przeznaczony jest dla mnie, czyli Adminki.Nie piszemy też zielonym,przeznaczony jest dla moderatorek.
24. Jeśli wstawiasz obrazek to sprawdź czy nie jest za duży.
25. Kazda z nasz może 3 razy zmienić nazwę użytkownika, ale wcześniej musi mi o tym powiedzieć, ponieważ tylko ja mogę zmieniać nazwę użytkownika.

Mam nadzieję, że wyraziłam się zrozumiale, jeśli czegoś nie wiecie piszcie w tym temacie.

Pozdrawiam i rzycze miłego pisania

Powered by phpBB Theme ACID Š 2003 par HEDONISM
© 2001 - 2005 phpBB Group